10 juni 2012

Blomster

Nok en gang måtte jeg ha et avbrekk fra det som egentlig er på pinnene. -En lei tendens det der. :) Det er lenge siden mamma spørte om jeg ikke kunne hekle noen blomster ho kan bruke på tunikaer ol. Jeg har hekla noen tidligere også, men ho ønsket seg helst flate. De skal i hvertfall ikke "ruve i terrenget" Dem forrige jeg hekla "ruvet" kanskje litt for mye.

I hvertfall så var det ei lita snuppe som ville veldig gjerne ut å leke etter middagen ene dagen. Så da tok jeg med meg heklepinnen og bomullsgarn-restene mamma har avlevert med ut. Jeg syns egentlig det var litt gøy å hekle dem, så jeg fortsatte etter ungane var lagt for kvelden også.

Oppskrifter på blomstene er fra ei bok og resultatet blei dette. 
Resultatet kan bli bedre, men dem er fult bruklig. :)

2 kommentarer:

  1. Takk for koselig besøk inne hos meg :) Tar med bloggen din i blogglista mi, så får flere se alt det fine du lager :)

    Du har ikke en medlemmer knapp på bloggen din, det er lurt å ha slik at vi kan følge deg.... Gå in på utforming, legg til gadgets, medlemmer :)

    Lykke til med bloggen :)

    SvarSlett
  2. Takk for tips og at jeg blir lagt til. :)
    Finner ikke det du viser til. Finner ikke "medlemmer" Men får ikke kikket på alt inne på utforminga akkurat nå, for det kommer opp at det skjer en feil. Men om det er sånn Følger greier så har jeg lagt inn det nederst på siden. Jeg får kikke på det seinere når det ikke oppstår feil. :)

    SvarSlett