07 juni 2012

Hello Kitty

Om jeg ikke hadde nok prosjekter på gang, så har det jammen dukka opp ett til gitt. Bare for at det som alt er på pinner skal gå enda tregere. Men fikk for meg at snuppa måtte få Hello Kitty tunika.
Jeg aner egentlig ikke helt hvor ideen kom fra, eller åssen den kom. Men vips så var den der. Mulig den kom da jeg fant mandaringarn på tilbud i garnbutikken her. Utgående farger. Men funker fint det. :)


Tror ideen kom etter garnkjøpet, for ellers hadde jeg tatt med meg ett hvitt nøste også. Men for en gangs skyld hadde jeg flaks, og det lå et hvitt nøste i kørja og venta på meg idag. :)
Igår brukte jeg tid på å leite nettet rundt etter oppskrift på hekla hello kitty ansikt. Jeg visste jeg hadde sett det før og lagret det som bokmerke, men datan gikk jo i svart for ei tid siden, så det var vekk. Men fant det til slutt, oversatte oppskrifta til norsk, og laga en "prøvekitty". Så idag har jeg fått hekla litt på vei. Og på mårran kom jeg litt videre på en annen strikka tunika.


Jeg føler det blir mest strikking til snuppa, men det er så utrolig lite morsomt å strikke/hekle til gutt. Det er litt mer gøy med kjoler og tunikaer. Jeg har nå hvertfall fått strikka ferdig space invaders genseren hans da. Og søstra sin også. Så de ligger til montering hos mamma. :) Så de blir montert en dag det passer. Jeg sa det ikke var no hast. Men da er hvertfall 2 ting "stryki" ut på lista. Det mangler jo bare hals etter de kommer hjem igjen, og det er ikke store jobben. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar