27 juli 2012

Feriestrikk...Monsterbukse

Da var det enda litt mer feriestrikk.
Denne gangen var det ting som blei gjort ferdig da vi var på hyttetur.


Lille go'gutten har ikke fått så mye strikkating. Men jeg hadde bomullsgarn liggende etter HELLO KITTY KJOLEN(link). Og istede for å strikke bomullsgenser til han tenkte jeg at jeg kunne strikke bukse til han. En monsterbukse i bomull. For da kommer jo monsteret mer fram. Jeg bruker ikke ullbukser på ungane inne. Det er bare ute, og da er jo som oftes en ullgenser også på plass, som dekker mye av monsteret.

Munnen kom noe for høyt opp, så da måtte jeg "forlenge" litt med føtter. Men det tenkte jeg etter tennane var sydd på, så da fikk dette monsteret veldig mye tenner. Og siden buksa kunne vært noe lenger på livet ville jeg ikke sy så altfor mye, for da blir ting litt kortere og går ut i bredden istede.Men et monster blei det nå hvertfall. :) Og go'ingen selv lurte nok veldig på hvorfor jeg tok bilde av rumpa hans. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar