09 august 2012

Kosinus


 .......en drage e alt som skal te, for at fem milliona sjutusen og sekstitre skal bli tre.......

Da var Kosinus ferdig. 
Snuppa blei fornøyd, og lillebroren like så. Men å dele Kosinus er ikke noe høyt ønske. Lillebror skal få egen drage i variable farger, om ikke Kosinus har vært rampete og spist talla jeg skreiv ned. Kosinus har jo allerede blitt låst inne i flere skap her pga rampestreker.
Man må jo også se på Kosinus via nett-tv....  Og ja, bamsen har ikke de taggegreiene på hodet. Det forsvant i forenklinga. :)




7 kommentarer:

  1. Så stili da. Å på bildet med pc ser man hvor dtor den er. Skikkelig kul :)

    SvarSlett
  2. Skulle gjerne hatt mer tålmodighet til å lære med å hekle til lille snuppa... Den var kul!

    SvarSlett
  3. Hei. Den var veldig fin. Er det mulig å bestille en sånn av deg? Evt pris?

    SvarSlett
    Svar
    1. For øyeblikket har jeg dessverre ikke tid til å lage på bestilling. Det er en del andre ting jeg må få gjort ferdig før jeg tar på meg noe mer. Beklager.

      Slett
    2. Ok. Takk for svar. ser dt ligger oppskrift her. se om jeg finner noen som er god på sånn i familien. er det strikket eller hekklet? Jeg skjønner meg ikke på sånn..

      Slett
    3. Får håpe du finner noen. :) Den er heklet.

      Slett