10 september 2012

Space-invaders familien

Nesten hele familien er nå "in space" :) Snuppa ekstra siden ho har bukse også.
Alle 3 genserane er strikka etter Arne og Carlos sin variant fra et påskehefte/bok. Jeg fant mønsteret som gratismønster på dalegarn sine nettsider. Ikke fra det heftet dalegarn kom med i høst. Jeg satt bare og telte meg fram for å bruke mønsteret fra herre/damemodellen til barnegenser.

Først var det pappan i huset som ønsket seg en strikka genser. Og fant space- invaders genser på nett. Tidliger innlegg HER
Det blei garnrester igjen etter han sin genser. Og hva er vell mer naturlig enn at lille trollebolle får lik genser som pappa?

 

Men så er det ei større snuppelure her også. Ho skulle egentlig få barneversjon av mamma sin GENSER. Men så likte jeg egentlig space-invadersen ganske godt. Så da blei det en sånn en til ho også. Med tilhørende space invaders monsterbukse. :)

2 kommentarer:

  1. Du verden jeg blir imponert over din kreativitet og hva du får til:)) Ble jo bare kjempekule!! Og ekstra tøff den monsterbuksa.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Ingrid. Alt bra med ho minste? Snuppa snakker om ho enda. I... i aen banehanna.

      Slett