01 desember 2012

Advent!!

Hva sitter jeg å gjør kvelden før 1. desember? 
Joda, jeg sitter å hekler de siste gavene til snuppa sin kalender. Tenk om jeg kunne vært litt tidligere ute. Det er jo luksus... 
 Jeg manglet noen gaver, så da var jo det kjekt å hekle pynt til noen flere hårstrikk framfor å trøkke i ho godis hver eneste dag. 
  Først blei det dette paret.

 Så disse 2 her.
De 2 hårstrikka med knapp i midten er litt større strikk enn de lilla uten knapp. Men jeg har gått ut ifra det samme som jeg gjorde på  DISSE HÅRSTRIKKA. Men de med knapp er festet til hårstrikket etter dem er ferdig hekla.
Omsider kunne jeg finne fram alt sammen og starte med å pakke inn. Men det mangler 2 pakker som ikke er pakka inn ennå. Den blå monsterbuksa + genser til dukka. Det er bare de siste cm på armene som må fullføres før dem kan monteres på bolen. 
Når det er gjort så gjenstår det å se om snuppa blir fornøyd. :) Jeg satser på det, for ho blir glad for alt. Bare det å pakke opp gaver er gøy for ho. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar