01 januar 2013

Nytt år- nye muligheter...

Først og fremst Godt Nytt År!

Her har den første dagen i det nye året blitt brukt til å ordne en liten kurv å ha klesklypene i. :)
Jeg har i lengre tid irritert meg over klesklypene som er i veien på snora når dem ikke er i bruk. De opptar jo så mye plass. Og henger jeg klær over dem lager de jo bulker i det våte tøyet som blir værende der til etter neste vask.

Jeg har i lenger tid tenkt på at BEKKI BJARNOLL SIN HENGEKURV ville gjort susen. Men har ikke kommi lenger enn med tanken.

De sier jo nytt år - nye muligheter..... Så sengetøyet fikk idag nye muligheter til å være i bruk. :) Mann min lurte veldig på hva det var jeg dreiv på med da jeg fant fram saksa og gikk løs på dynetrekket.
Snuppa sitt gamle sengesett. Ho har vokst fra den størrelsen der. Da kan det jo heller komme til nytte enn å ligge å oppta plass. For lillebror skal få slippe å sove i hello kitty sengetøy. Han er mer enn nok andre sengesett å velge i.
 Så langt kom jeg med heklinga før det var tid for kveldsmat for småtrolla mine. Jeg fulgte oppskrifta til "Bekki" som jeg linka til over her. Men øka bare til 40 masker. Ellers hadde den blitt for stor for mitt bruk tror jeg.
Og så var den ferdig. :) Da håper jeg den gjør nytta si og at ikke ungane syns den er super og traver avgårde med den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar