05 februar 2013

Enda mer ugler

Snuppa syns det FORRIGE uglesettet var så fint. Så ho verka etter å få et likt sett. Så da fikk jeg brukt enda mer rester av merino extra fine garnet. :)


Først blei lua ferdig. Ugla skal egentlig i front, men sånne detaljer kan man ikke henge seg opp i. :)
Både denne lua og den lilla lua måtte rekkes opp i hekledelen pga den var for stor. Snuppa ville ikke bruke lua siden den datt i øynene hele tiden. Så da regna jeg med det samme var tilfelle på den lilla. Også satt jeg på en dusk. Snuppa hjalp til med å lage duskene. Det tror jeg ho syns var kjempegøy!

 
Ei som er kjempe glad for lue og skjerf!

6 kommentarer:

  1. Hei
    Så artig skjerf, flotte farger og trivelig på alle måter:)skulle gjerne hatt oppskriften på den ugla:) deler du den?
    mvh Bente Tøftum

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det. Jeg har linket til ugle oppskrifta inne på det andre ugle innlegget. Det innlegget er linket til på ordet som står med store bokstaver helt i starten på dette innlegget. Eller så kan det googles owl granny square.

      Slett
  2. Kjempefint, skjønner godt at vesla er fornøyd :)

    SvarSlett