18 februar 2013

Genser til en kjekkas

Da var turen kommet til lille kjekken. Endelig noe strikka til han. :)
Det blei en genser fra sisu barn hefte 1201 1-12 år. modell nr 6. Jeg valgte garnet mini duett, som var en av garnalternativene. Men jeg måtte minske på maskeantallet med det garnet. Jeg syns genseren blei alt for brei med oppgitt maskeantall for 2 år.
Kjekken selv var fornøyd og ville vise hvor stor han var og ga seg selv en applaus for det etterpå.

Da får man hoppe på neste prosjekt..... en vestfold bunad til samme karen. Og fortsette på kjole til snuppa. Men kjenner jeg meg selv rett så blir det noen avstikkere innimellom. :)

4 kommentarer:

  1. Fin genser, til en søt gutt. Ser ut som han ble fornøyd værtfall ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk. Ja han blei fornøyd. Vi har brukt den flere ganger og den varmer godt.

      Slett