03 mars 2013

BekkiBjarnoll

Jeg syns BekkiBjarnoll har mye fint på bloggen sin. Og ho deler oppskrift på masse av det fine ho hekler. 
Jeg har prøvd meg på 2 nye ting derfra.
Først denne PLASTPOSEPØLSEN(link). Denne gangen i hoooked zpagetti som det står. Tidligere har jeg hekla den i snuppa sitt gamle sengetøy som jeg klipte opp. Det funket det også, men denne blei finere syns jeg. Selv om den ser noe rar ut uten poser inni, men med posene der er den super!!
Og av restene lagde jeg denne LILLE HENGEKURVEN(link). Også fra BekkiBjarnoll sin blogg. Så da har jeg noe å ha hårbørsten og de få hårstrikka mine i. Og når det faller seg sånn må jeg få heklet enda en sånn. Til snuppa sine hårbånd ol.

Men nå venter Vestfoldbunaden igjen. Jeg måtte bare ha et avbrekk fra pinne 2,5. :)

2 kommentarer:

  1. Her var det mye fint. Kjempefin blogg du har så nå har jeg lagt deg til i blogglisten min. Kjekt med slike blogger som kan gi meg inspirasjon til kreativitet :)

    Ha en fin dag - Klem fra Lillian

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for koselige ord! :)

      Ha en fin dag du også.

      Slett