20 mars 2013

Påske :)

Det nærmer seg jo påske. Og da må vi jo lage noe morsomt. Jeg så DISSE EGGENE(link) i fjor. Men da blei det aldri noen egg. Men i år så passa det å få laget noen. 
Jeg har prøvd meg litt fram med prikker på eggene. Men jeg er ingen dreven hekler, og hvertfall ikke med 2 farger. Men øvelse gjør mester. Så derfor har det blitt noen egg. Disse 2 har blitt gitt bort. Det fulgte også med sjokolade egg til de som fikk gave. :)
Denne står pent på plass i stua her. Og venter på selskap fra andre kyllinger og harer nå snart. Ungane sine hekla egg er selskapet for øyeblikket. Det er litt variable størrelser på ungane sine påske-egg siden jeg måtte prøve meg fram med ulike bomullsgarn. Men det er kjekt å få brukt litt rester. Snuppa lurte på om ikke jeg kunne lage en kylling også. Det lot seg jo gjøre. Mønster på den finnes HER(link)
Dette er også mitt bidrag til PINNEKROKENS UTFORDRING(link)  
- gult er kult. Selv om ikke alle eggene er gule.

1 kommentar:

  1. Det var mye gult her da ;) Skjønn kylling - og så lurt med de eggene. Dekorativt nå i påsken.

    Takk for bidraget til Pinnekrokens marsutfordring: Gult er kult!

    Hilsen Eirin
    -Pinnekroken-

    SvarSlett