02 april 2013

Ting går tregt

Jeg føler virkelig at ting går tregt for tiden. Enda det egentlig går framover.
Dette er ferdig til bunaden til mini. Jeg må bare få satt i svart breit strikk i buksa,og knapper i vesten. Noe som blei kjøpt idag. :)
Og i påska har jeg ikke strikket noe særlig i det hele tatt. Jeg har bare fått gjort det lille her på bunadsjakka. Heldigvis så skal denne strikkes rundt og rundt for å klippes opp på foran. Da går det litt raskere enn vesten som skulle strikkes frem og tilbake.
Dette ligger også her og venter på å bli ferdig. Kjolen har jo vært på pinnen i snart et år. Den har blitt skyvd bakover hele tiden. Men nå må jeg bare få den ferdig før snuppa blir for lang. :)

Ellers håper jeg folk nyter vårdagene. Kjempevær i Vestfold for tiden hvertfall.  :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar