19 mai 2013

Hurra for 17-mai!!


Jeg rakk å bli ferdig med bunaden til lillemann. Og han blei jo så fin i Vestfold bunaden sin. Og jeg må si jeg syns det gjorde seg med gul vest og ikke rød. Jeg hadde ikke tenkt over at vesten kunne være gul før jeg leste i oppskrifta. Før da har jeg alltid tenkt at vesten til barnebunaden er rød. 
Og heldigvis for oss, så kom ikke det regnet som først var meldt. Så vi fikk brukt bunaden uten å dekke den til med regntøy i barnetoget
Bunaden fikk hilse på både is, pølse, sjokolade og sandkassa før den blei tatt av for kvelden.

6 kommentarer:

  1. Så fin bunad, og s stilig den var med rød vest, har kun sett den røde før jeg også.
    Ja, bunader i den størrelsen er nødt til tåle litt av hvert :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det. ja de klærna får en tøff behandling.

      Slett
  2. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅåååååååå så nydelig bunad :)

    SvarSlett