24 juni 2013

Amanda-prosjektet

Ting tar tid....
Det er godt over året siden jeg begynte på et teppe av bestemor-ruter til Amanda-prosjektet. Men det har blitt skyvd bakover og bakover hele tiden. Men nå er teppet endelig ferdig.

Jeg har brukt rester av blå babyull. Teppet skulle egentlig ikke bli så stort som det blei, men jeg leste på Amanda-prosjektet sin facebook side at det var ønske om større tepper. Så da passa det jo fint at jeg hadde vinni babyull på en konkurranse Amanda-prosjektet hadde. :)
Rutene heklet jeg sammen etterhvert som de blei ferdig. Også festet jeg trådene med en gang. Da slapp jeg den enorme jobben helt på slutten.
Teppet er ikke kjempestort, men passer fint til baby "født til termin" størrelse.
Fra tidligere ligger dette babyteppet og venter på å komme avgårde for å varme en liten kropp. Ikke så stort som det andre teppe.
Luene er også klare for å gjøre nytte for seg. De har alle venta på at teppet skulle bli ferdig først. :)

2 kommentarer:

  1. Nydelige tepper og huer, kommer nok godt til nytte :-)

    SvarSlett
  2. Ja jeg håper det. Amandaprosjektet er et supert "prosjekt"

    SvarSlett