09 juni 2013

Sommertopp

Ting går virkelig sakte om dagene føler jeg. Men jeg har endelig fått ferdig en sommertopp til snuppa. Oppskrifta er DENNE(link) fra garnstudio. Jeg har brukt safran som det står, og størrelse 5/6 år. Men jeg syns ikke den blei så fin som det kunne se ut på bildet i oppskrifta.
Noe av grunnen til det kan jo komme av at jeg har heklet feil hele veien. Hehe. Det opptager jeg nå i skrivende stund. Den ene raden er hoppet over i mønsterdelen. Jaja, jeg har i hvertfall gjort det hele veien. Sånn går det når jeg aldri har heklet ut ifra heklediagram før.
Baksiden var jo bare staver hele veien, så den er vell umulig å gjøre feil nesten.
Feil eller ikke, sånn blei det på framstykket. :)

2 kommentarer:

  1. Jeg synes den ble super. Veldig fin på denne flotte jenta. Du er flink.
    Klem

    SvarSlett