22 oktober 2013

Tynne votter - igjen

Da var det blitt noen tynne ullvotter igjen. Minsten begynte nemlig i barnehage i begynnelsen av oktober, og allerede nå er 3 par votter borte. 2 par ullvotter og 1 par regnvotter. Ullvottene er jo lett å erstatte. For det er fort gjort å strikke nye. Det er alltid noe garnrester som skulle vært brukt til no småtterier. Men et gledelig syn var det å se regnvottene og et par ullvotter ligge i hylla igjen første barnehage-dagen denne uka :) Greit med alt som kommer til rette igjen. 
Når jeg først var igang med tynne ullvotter lagde jeg noen til snuppa også. Og samtidig blei jeg kvitt noen garnrester. :) 
Jeg har gått ut ifra DENNE OPPSKRIFTA(link) som jeg har lagt ut tidligere. Også håper jeg vottene får være hos sin rette eier, siden alle er merket. Men det vil jo tiden vise. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar