25 februar 2014

Litt småstrikk


Da var noen småplagg ferdig strikka og hekla. Denne gangen til mine egne unger. :)
Begge 2 har trengt løshalser med lengre hals del. Så før vi dro på vinterferie på hytta til "mommo og bess" lagde jeg de halsene her. Snuppa ville ha prinsessekrone på sin og minsten liker "bæ-bu" - En felles betegnelse for alt med hjul.
Jeg har også fått med meg ol-lue dilla som har gått på STRIKKESIA PÅ FACEBOOK(link) Jeg er ikke fan av den lua. Men alle bildene av hekla luer ga meg lyst til å hekle litt igjen. Så da fant jeg fram noe lyseblått bomullsgarn med navn sunshine og heklet en sommer/solhatt til snuppa. Og ho var super fornøyd med den. Både solhatten og løshalsen måtte på og var med på dagens lek. Her leker vi nemlig at vi er på stranda. Soler oss og er på picnik. Jeg tror snuppa ønsker seg sommer, sol og bading igjen. Det kommer etter 17-mai sier ho. :)

2 kommentarer:

  1. Så fine halser og nydelig lue. Håper ikke det blir nødvendig med hals og lue samtidig i sommer!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det. Nei vi får virkelig ikke håpe at man trenger begge deler til sommeren!!

      Slett