28 november 2014

Marius inspirasjon

Det er vell kanskje ikke overraskende at jeg sendte inn bilder til mariusboka som kom nå i oktober? 
Jeg bruker marius mønsteret ganske ofte. Ikke bare original mønsteret, men også som inspirasjon til andre prosjekter. Jeg henter maskeantall, fellinger, mønsterborder, eller sammenlikner antall omganger opp i mot det jeg prøver meg fram på. (som på denne  "LØPENDE HUND" VARIANTEN (link).blant annet) 

Jeg sendte inn 8 ulike bidrag til boka. Hehe, ja jeg tok i så jeg var sikker! :) Og 5 av mine bidrag er med i boka.
 
 












Det syns jeg var veldig gøy!! At mine ting var "gode nok" Jeg ser jo tross alt ikke så mye. Så for meg var det veldig stas at det jeg har strikka i det hele tatt kom med i boka. Og at det i tillegg var 5 av mine strikkaprodukter var et ekstra høydepunkt. Jada, jeg har evnene til å glede meg over de små ting. :)

2 kommentarer: