25 desember 2014

Julen, julen, julen den er her...

Da var jula her. Og jeg har jo strikka noe i den annledningen også. Det er egentlig ikke så mye, men jeg starta litt for seint, så jeg frykta lenge at jeg ikke skulle rekke alt. Men 4 dager før jul kunne jeg feste siste tråd. :) 





Det er ikke mange gavene som har blitt strikka i år, men noen blei det. 
2 gutter har fått hvert sitt ullsett. 
Ei venninne fikk denne kofta som bursdag/julegave. Her har jeg selv sydd med symaskin. Andre gang jeg har sydd i strikkatøy. Men jeg torte ikke sy ermene til bolen med symaskin, så der sydde jeg for hånd. Da var jeg mer sikker på at det ville se pent ut.
Til sist er det 2 frøkner som får hvert sitt par tova sokker.

 

Og jammen rakk jeg ikke å strikke og tove et sokkepar til pappa. Strikket etter julegavene var ferdig. Så nå får han en liten pakke på bursdagen sin i romjula. Og et sokkepar til meg rakk jeg også. Strikket av restene etter de første 2 parene. :)



Så vil jeg ønske alle som titter innom her 
en fortsatt god jul!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar