04 januar 2015

Opptelling

For et års tid siden leste jeg inne på strikkesia på facebook at mange la en tier på sparebøssa for hvert oppstrikka garn-nøste. Pengene de la på sparebøssa kunne for eksempel brukes på garn seinere. Så i året som var har jeg holdt tellinga på hvor mange nøster som er blitt strikka opp. Når jeg telte opp rett før nyttår var det hele 323 nøster som var strikka opp i 2014. Halvbrukte nøster er ikke telt med, eller der jeg har måtte rekke opp og strikke på nytt.

 








323 nøster syns jeg egentlig var overraskende mange. Men jeg har jo kjøpt garn også. Derfor var sparebøssa tom innen året var omme. :) Heldigvis stoppet antall kjøpte garn-nøster på 260 nøster, så noe garn har det jo minka fra garnlageret mitt. Men det er fortsatt mer enn nok garn å ta av i garnlageret..... Det på bildene er ikke alt... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar