23 juni 2015

Trening


Jeg la ut dette bildet på FACEBOOKSIDEN(link) til denne bloggen min. jeg måtte nemlig teste ut en ide jeg hadde fått. 
 
Det skjer flere ganger i uka at jeg er ute å jogger. Det er ikke de helt store distansene eller høyt tempo, men jeg er nå ute å gjør en innsats. Og den første runda på 1 mil er gjennomført.
En ting jeg har savna på korte turer er et sted å ha mobilen. For min mobil er litt for stor for de fleste smålommene som er på løpetightsene. Nå etter varmen kom bruker jeg jo ikke jakke. Og på de kortere turene har jeg ikke alltid med meg drikkebelte(som jeg kan ha mbilen i) Mobilen "må " jeg jo ha med... Ikke for å være tilgjengelig, men for å kunne spore joggeturen med endomondo'n. :)
- Nei, en sånn mobilholder å ha på armen vil jeg ikke ha, Jeg kan jo få skille!!! :)  
Første forsøk blei denne. Men der gnagde festene litt nederst på ryggen. Så den varianten prøvde jeg ikke på en løpetur en gang.
Men etter å ha snudd festene var jeg spent på å teste det ut. :) Jeg har brukt mobilholderen på 3 turer. En kort tur opp bakkene her. En runde på 5,5 km og en på 3,5 km. Jeg har hatt ulike tightser på og mobilen har ikke falt av. 

Hva man ikke kan hekle. :)

1 kommentar: