01 september 2015

Hva man ikke gjør for ungane....

Ja, hva gjør man vell ikke for ungane sine. :) 
Vi skal snart flytte, og da får ungane egne rom. Da er det gøy å fornye litt. Maling kan forandre mye!!
Snuppa har min gamle seng som pappa lagde til meg da jeg fikk eget rom som liten. Senga har fått seg et møte med sandpapir før den hilste på malingsrullen og blei rosa.
Tilhørende nattbord det samme. Fargen har frøkna valgt selv. Snuppa ønsker seg "frost"-rom, med innslag av andre prinsesser. Derfor må seng og nattbord få litt gullkanter også. + at det skal dekoreres med frozen wall-stickers.
Lillebror derimot har en juniorseng enn så lenge. Men den også kan jo få litt pynt. Hans ønske var "Gråtass". Der tror jeg nesten jeg sa ja til noe som ikke gikk så bra som jeg trudde det skulle gå. Jeg har ikke mala sånt her på år og dag. Jeg rigga meg til med maling, pensler og hodelykt!! Godt lys må jeg ha.
Da jeg starta opp var det første jeg merka at jeg ikke klarte å fokusere blikket på det jeg skulle. Linjene jeg skulle følge bare sklei ut.(Det kjedelige med å se dårlig!!) Et par ekstra briller på utsiden av dem jeg alltid har på hjalp på det problemet. Men så var det malinga som ikke ville dekke, så jeg måtte male lag på lag. Og å se svart penselspiss mot svart maling er vanskelig. Men etter noen timer arbeid så blei det bruklig. Det negative er det at man kan klore vekk malinga. Men men, Gråtass er der så lenge han varer. :)
Men viktigst av alt -Han som sover i senga er kjempefornøyd med "ny" Gråtass-seng.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar