29 februar 2016

Smårester blir til marius

En liten mariustunika har kommet av pinnen for litt siden. 

De som følger meg på instagram har alt sett den. Det er jo så enkelt å bare poste et bilde innpå insta med en liten tekst. Så om man vil se litt sniktitt på hva jeg driver med så kan man jo titte en tur inn der på Strikke Lilla. Litt sniktitt legges også ut på StrikkeLilla på facebook også.

Men ja,over til strikkinga - noen små bomullsgarnrester har blitt gjort om til en liten mariustunika. :) Jeg fikk så veldig lyst til å strikke litt babystrikk, og i bomullsgarnrestene lå disse fargene.
Jeg har brukt opp litt garnrester av pandora og mest av safran. Ifølge målene jeg har fulgt skal det være størelse 74. - om jeg mins rett. Jeg har ingen babyjente rundt meg som den vil passe til, så jeg kommer nok til å selge den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar